Uskalla haastaa luutuneet käsitykset
Kun myyntiä ja palveluja kehitetään, on tärkeää uskaltaa ajatella isosti, vaihtaa näkökulmaa ja katsoa reilusti laatikon ulkopuolelle. Suurin kehityksen este on ajattelutapa, jossa tehdään jotain
Kun myyntiä ja palveluja kehitetään, on tärkeää uskaltaa ajatella isosti, vaihtaa näkökulmaa ja katsoa reilusti laatikon ulkopuolelle. Suurin kehityksen este on ajattelutapa, jossa tehdään jotain
Apteekeissa on edellytykset erinomaiseen asiakastyöhön, koska asiakkaiden tavoitettavuus on hyvä. Ihmiset tulevat lääkkeiden perässä. Pelkän reseptilääkkeen ostajia on noin puolet, ellei enemmänkin asiakkaista. Tässä jos
Viestintä on taitolaji. Tai kuten viestintäalan ammattilaisena toimiva ystäväni totesi, ”jos viestintä onnistuu, on se yleensä vahinko”. Hyvääkin tarkoittaen homma saattaa lipsahtaa töksähdyksen puolelle, ellei
Apteekin tehtävänä on lain mukaan sekä resepti- ja itsehoitolääkkeiden toimittaminen asiakkaille että lääkeneuvonta. Lääkkeiden toimitus ja lääkeneuvonta sujuvatkin apteekeissa mallikkaasti, jotkin apteekit jopa toimittavat lääkkeitä verkossa suoraan
Intuitiotutkija Asta Raamin mukaan ihminen ajattelee kahdella eri mekanismilla. Tietoisesti ja intuitiolla. Vaikka kuinka haluaisimme – ja ehkä kuvittelemmekin – olevamme kaikessa rationaalisia, on aivomme
Asiakaskokemuksella on entistä suurempi merkitys asiakkaan sitoutumiseen ja sitouttamiseen – ja sitä kautta liiketoiminnan kannattavuuteen. Asiakaskokemusta ja kuluttajien mieltymyksiä mittaavia tutkimuksia julkaistaan Suomessakin kuukausittain. Mitäpä
Valmennusverstas
Valmennusverstas järjestää myynnin, asiakaspalvelun ja esimiestyön koulutuksia 20 vuoden kokemuksella.
Maisa Durchman
0400 435 542