”Joulukuussa tehdään apteekin koko vuoden tulos”
Näinpä se kuulemma monessa apteekissa taitaa mennä. Lääkemyyntiin kun ei oikein vaikuttaa voi, niin kannattaakin keskittyä sen muun myynnin kehittämiseen ja onhan sitä kehitettävää varmasti
Näinpä se kuulemma monessa apteekissa taitaa mennä. Lääkemyyntiin kun ei oikein vaikuttaa voi, niin kannattaakin keskittyä sen muun myynnin kehittämiseen ja onhan sitä kehitettävää varmasti
Muutama vinkki syksyyn ja tavoitteelliseen asiakastyöhön Asiakaspalvelussa ja myyntitaidoissa ei varmasti koskaan valmiiksi tulla, koska maailma muuttuu ympärillä ja tekemistä on jatkuvasti mukautettava kohtaaman myös kuluttajakäytöksen muutokset.
Itä-Suomen yliopisto sai valmiiksi sosiaali- ja terveysministeriön tilaaman selvityksen apteekkien farmaseuttisen neuvonnan kehittämisestä. Tutkimusta johtanut professori tuumasi, että nytkyisin painotetaan liikaa lääkeneuvontaa, mikä tekee hommasta
Ainoa pysyvä asia on muutos Tuonhan tiesi jo antiikin filosofi Herakleitos. Lainsäädäntö muuttuu, kuluttajakäyttäytyminen muuttuu, julkiset terveyspalvelut muuttuvat, työntekijöiden arvot muuttuvat. Myös asiakastyötä kannattaa ja
Apteekissa kuulen usein kerrottavan narratiivia, että asiakkailla on kiire, eikä heillä ole rahaa. Ensimmäinen johtunee varmasti pitkälle siitä, että apteekeissa asiakkaat on totutettu asioimaan nopeasti.
Luin apteekkiproviisorin kirjoittaman Linked in päivityksen, jossa kerrottiin, että apteekkiin oli nyt laitettu itsehoitovuorot farmasisteille. Kommentit olivat iloisia ja kannustavia. Huraa ja hienoa! Minä en
Valmennusverstas
Valmennusverstas järjestää myynnin, asiakaspalvelun ja esimiestyön koulutuksia 20 vuoden kokemuksella.
Maisa Durchman
0400 435 542