Muutos ei ole mahdottomuus – miksi koulutus kannattaa
Meillä ihmisillä on tapana jäädä kiinni vanhaan: ”kun on aina tehty näin, niin tehdään nytkin”. Ehjää ei kannatakaan korjata, mutta itseään ja yritystään kannattaa tietyin
Meillä ihmisillä on tapana jäädä kiinni vanhaan: ”kun on aina tehty näin, niin tehdään nytkin”. Ehjää ei kannatakaan korjata, mutta itseään ja yritystään kannattaa tietyin
Tyypillisissä apteekin itsehoitotilanteissa asiakas hakee tuotetta tutulla kauppanimellä. Ostetaan sitä, mitä osataan ostaa. Sitä samaa kuin ennenkin tai sitä, jota juuri mainostettiin televisiossa. Olen seurannut
Lääkeneuvonta on ainakin oman havaintoni mukaan priimaa Suomen apteekeissa. Se osataan ja sitä tehdään laadusta tinkimättä. Mutta kiinnitetäänkö apteekeissa tarpeeksi huomiota asiakaskohtaamiseen? Viisi vuotta verenpainelääkettä
Kun myyntiä ja palveluja kehitetään, on tärkeää uskaltaa ajatella isosti, vaihtaa näkökulmaa ja katsoa reilusti laatikon ulkopuolelle. Suurin kehityksen este on ajattelutapa, jossa tehdään jotain
Apteekeissa on edellytykset erinomaiseen asiakastyöhön, koska asiakkaiden tavoitettavuus on hyvä. Ihmiset tulevat lääkkeiden perässä. Pelkän reseptilääkkeen ostajia on noin puolet, ellei enemmänkin asiakkaista. Tässä jos
Viestintä on taitolaji. Tai kuten viestintäalan ammattilaisena toimiva ystäväni totesi, ”jos viestintä onnistuu, on se yleensä vahinko”. Hyvääkin tarkoittaen homma saattaa lipsahtaa töksähdyksen puolelle, ellei
Valmennusverstas
Valmennusverstas järjestää myynnin, asiakaspalvelun ja esimiestyön koulutuksia 20 vuoden kokemuksella.
Maisa Durchman
0400 435 542