Meillä ihmisillä on tapana jäädä kiinni vanhaan: ”kun on aina tehty näin, niin tehdään nytkin”.
Ehjää ei kannatakaan korjata, mutta itseään ja yritystään kannattaa tietyin väliajoin tarkastella kriittisesti.
Olemmeko ajan tasalla muuttuvassa maailmassa?
Onko henkilökunnan asiakaspalvelu- ja asiakaskohtaamistaidot sellaiset, että pystymme palvelemaan asiakasta asiantuntevasti, parhaalla mahdollisella tavalla ja positiivista asiakaskokemusta vahvistaen?
Emmehän anna apteekkimme ja henkilökuntamme rapistua ja jäädä kehityksestä jälkeen? Emmehän pelkää muutosta niin, että takerrumme vanhaan?
Valmennusverstaan koulutuksia on kiitelty paljon. Asiakaspalautteiden mukaan koulutuksen tulokset ovat näkyneet suoraan myynnissä lisääntyneinä euroina.
- apteekeissa on saatu merkittävää kasvua lisämyyntiprosenttiin
- kuukauden tarjoustuotteiden myynti on kasvanut melkein puolella. Se on vaatinut osaamisen ylläpitoa ja tavoitteita, mutta kannattanut.
- henkilökunta on siirtynyt aktiivisemmin itsehoidon puolelle eikä enää jää reseptipuolelle istuskelemaan. Aktiivisuus näkyy osakeyhtiön tuloksessa.
Myös työmotivaatio ja työn ilo ovat saaneet uutta buustia. Asiakaspalautteiden mukaan osallistujat ovat oppineet uusia asioita ja saaneet uutta intoa tekemiseen ja johtamiseen.
”Olemme jatkossa parempi tiimi”
”Sain ajatuksia, miten meidän työyhteisössä voi kehittää myyntiä ja toimintaa.”
”Huomasin, että uusia mahdollisuuksia on paljon.”
”Sain konkreettisia ohjeita ja hyviä vinkkejä.”
”Opin johtamaan motivaatiota.”
Haastankin sinut nyt miettimään, kuinka paljon henkilökuntasi ja omaa potentiaaliasi uskallat jättää käyttämättä?
Varaa syksyn koulutuksesi nyt puh. 0400 435 542/Maisa